1'e Augusti - Måndag

Ny månad, Ny vecka och nya möjligheter..!

Igår var jag så trött att jag knappt kunde komma ihåg att gå och lägga mig!
Kändes som att jag kunde sova i åratal och efter att man somnat på soffan med datorn i knät
kändes det hög tid att bege sig mot sängen! Somnade in ganska fort men vaknar relativt utvilad 5h senare
och kan inte somna om.

Varför?

Det känns så onödigt när jag har massa timmar jag kan sova på
då vill inte kroppen och när jag inte har tid då somnar man varje gång ögonen sluts.
Jag blir inte klok på det!

Planer för veckan?
Jobb 06-17... Vill gå och se ett par filmer på bio.
Några förslag? pirates verkar fortfarande visas, sen Green Lantern verkar häftig.
Source Code - men jag vet inte om jag orkar med Gyllenhaals teatraliska skådespeleri!
Bad Teacher kanske...

Nu blir det en frukost utan dess like... fast ändå väldigt lik den jag annars ätit hela sommaren.

Hoppas ni mår bra, för jag är rätt mör och totalt nöffed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0