Lördag - omställningsdagen!

Tja tja bloggen!

Dagen går åt till att försöka ställa om till dagskift.
slutade jobb inatt kl 03 och ska börja jobba imorgon kl 06.

så jag borde ha gått och lagt mig lagom när jag vaknade! i princip.
men men.
hoppas jag kan somna sådär vid 23 tiden och få nån timmes sömn för att sedan på en
trevlig vecka med dagskift. Jag tycker det är roligare med nattskifte då man tenderar
att spåra ur lite efter 24-00 snåret, men det är lite mer normal sinnesnärvaro på dagen =)
snart var säsongen slut för detta året!
känner redan nu att jag kommer sakna folket. Trisst att det är så få nu också!

Life goes on


Nu ska jag väl försöka mig på lite spikmatta-övningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0