Wiiee

Tja tja bloggen!

Då har man varit ledig i några dagar från att säsongen var över!
Tog en dag så kändes kroppen mycket trevligare att bebo.

En härlig avskedsfest på lördagskvällen ute på vischan och sen en bra träningsrusning
till bussen för att fortsätta birhinkandet i staden! Väl där inne blev det som det alltid blir...

söndagen spenderades med återhämtning och åka till Göteborg
för att släppa iväg syster till skolstarten!
Hemma igen runt niotiden.

Måndagen tog jag mig en liten cykeltur, blåste lite mycket så det blev bara 21km
men den kändes bra för kroppen!

Tisdagen drog jag ut på en längre runda!
Besegrade både åvarpbacken och lotta på åsen...
sen lyckades jag även ta mig hela vägen hem
för att äta glass, så värd jag var det!

Idag har det blivit hushållssysslor. Ska väl försöka organisera upp rummet lite sen också.

Hejdå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0