Godmorgon Internetz

Jag har, efter noga övervägande, bestämt mig för att inte publicera några bilder
på mitt felbett från i lördags.
Vill inte att ni ska spy upp er frukost eller vad ni nu råkat äta senast!

Det har inte läkt än men känns lite på bättringsvägen!
Jag rekommenderar starkt att inte göra det då man får svårt att äta normal föda!
Dagens måltider kommer att bestå av nån macka och proteindrinkar!
Ikväll tänkte jag njuta av glass, hoppas syrran inte äter upp allt i sin feberyra... eller jo det kan hon ju få göra så har jag en ursäkt att åka iväg och köpa lyx-glass... wiiie

Nu ska jag göra mig redo för en härlig arbetsdag! Får se vad som har hänt under natten som vi måste fixa.

Cheerios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0