Paintball med jobb...wiiiie

Jadå, då säger vi det!
Körde Pintball nere i saxtorp med jobb-folk! Hur kul som helst.
Underbart väder och trevlig stämning i truppen!

Jag försökte filma lite med min kamera, det som blev filmat blev ganska bra men det hände nåt i första
spelet då kameran av nån anledning slutade spela in och jag var inte smart nog att kontrollera att kameran fortfarande verkligen spelade in. Vilket innebar att halva dagen inte kom med =(
mest sur är jag över att jag tog flaggan första rundan och det kom inte med!
Andra rundan gick också väldigt bra.. inte fångat på bild ;(
Sen när vi körde Andra banan försökte jag gå runt och filma efter jag blivit träffad
men eftersom jag inte kollade om kameran rullade utan bara antog att den gjorde det så missade jag jättemycket bra saker... så jag är rätt bitter nu.

in i duschen och kanske äta nåt för att sen försöka sova för vi jobbar ju förstaskift imorgon... weehoo....
upp kl 04 är alltid skönt, mest skönt när man själv har dygnsrytmen att man går och lägger sig då!

Ja, det som blev filmat kanske jag kommer orkar klippa ihop till nåt vettigt och drar upp den.
till dess får ni nöja er med mina kommentarer och era egna minnen för er som var med!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0