wacka.wacka.wacka

Home again!

Recap:
Onsdagen:
upp kl 05.54 och glida in i duschen!
07.38 avfärd Götet för att göra skolavsluningsaktiviteter.
Systra min examinerades från WB med en mycket härlig uppvisning!
sen var det att chilla lite medans hon tog farväl av kamrater och inredning, jag o far tog en lite promenad i den fina parken!

Sedan bar det av till  kusten för att fira kusse Hibou då hon tog studenten!
Wiihoo vilket drag! underbart väder, trevliga människor och TÅÅÅÅÅRTA!!! på en onsdag.

Sen blev det att fylla bilen med syrrans grejor och hemresa. Det var typ dubelt så mycket saker än vad som jag uppfattat att det skulle vara =)
men men... pojken på busshållsplatsen blev nog glad för hans nya presenter!

hemma igen vid 01-tiden
hann knappt innanför dörren innan jag somnade!

awsesome dreaming...!


Torsdagen blir till att chilla lite i trädgården och sen åker jag norröver igen för lite grille och bunkerbastning!
It's najs!

Cheerios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0