Cykling...phew!

Då lyckades man få till en liten runda på tvåhjulingen iaf.
Målet för maj-månad var egentligen 3 vändor till stenestad men inte en enda genomfördes.
istället blev det med facit i hand endast 2 st små rundor på slät mark, inte bra men det är ju några dagar kvar så nån runda till kanske man kan klämma in!
Men det förflutna kan inte göras om utan bara att se frammåt.

Dagens lilla tur blev:
47min
21km
26.8 / 51.4 km/h
155 / 177 bpm

Känns oerhört skönt att få kört men är ändå väldigt irriterad över att jag tränat så lite denna månaden.
stör mig otroligt mycket på det nu när månaden snart är slut och att jag inte fick tummen ur för lite sköna mil i benen. Hoppas på dunderväder så att man verkligen inte har nåt att skylla på utan att man iaf lyckas få till nån vända upp på åsen innan midsommar. Måste även komma igång ordentligt med övrig träning.

tjofaddelittan hej hej

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[update]
tittade i min lilla klocka och såg att föregående träning skedde 7'e maj
och tog 1h 30m och var 33.4km lång.

5mil i månaden är väl ändå i absolut minsta laget. Pinsamt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

En vända uppför åsen ska vi nog klara innan midsommar ;)

2011-05-30 @ 11:51:53
Postat av: Fredrik

Jag lyckades att ta mig till stenestad idag. Jag råkade slå klingan på benet så det började blöda och sen när jag skulle titta på det körde jag i diket o vurpade... ;P and it's on tape... försöker klippa ihop det för kvällens inlägg. går sådär

2011-05-30 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0