First one!

Men tjenare!
Nu har man äntligen skaffat sig en blogg också.
Bättre sent än aldrig passar väl in!

Det kommer förmodligen ta ett par inlägg/veckor att förstå sig på den här karusellen och förväntnignarna tordes hållas väldigt låga!

Bekvämlighetsnivån på vad som kommer att dyka upp lär sakta öka för varje inlägg som görs.
Jag får helt enkelt trava mig sakta fram för vilken information jag vill delge mig cyberspace i framtiden, men det kan ju bli så att jag helt enkelt inte kan sluta skriva och kommer att berätta om varenda eiviga minut av mitt lilla liv.

Eller, njae, tror inte det.

Men tills dess så får ni ha det så hörs o ses vi när vi råkas.

cheerios

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Titta!

You've got a fallower from now on ;)

2011-05-28 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0