Tisdag - Rengöring

Måndagens tur till Stenestad
56km
2h 27min

25 / 89 kmh (89km/h stämmer inte utan är nån störning från när jag cyklar under stora el-ledningar och eftersom jag inte får min överförings-manick att fungera får jag inte in filen i datorn och kan inte se vad det är som är fel. kanske lyckas ful-hacka in det vid senare tillfälle. Men ner för åsen blev det nog 75-80km/h vilket inte är jättedåligt)

157 / 229 bpm (samma här med det höga värdet! Det högsta värdet jag såg var 186 bpm så vi får gå på det tillsvidare)

Tisdagens
tur till stranden
23km
1h 0min
135 / 165
23 / 52 kmh

Det var mycket motvind men ändå en ganska lugn körning. Kände att kroppen inte var helt villig att trycka på från gårdagens genomkörare.

Efter turen blev det att rengöra cykeln lite. Hoppas att den gillade det och att den är snäll mot mig när jag tänkte ge mig på Lotta-på-åsen- backen.

Nu ska jag gå och avreagera mig på något livlöst objekt som inte kan göra mitt liv jävligare än vad irDA-adaptern gör för tillfället... blää


Det blev ett par mil i benen denna månad ändå.
Skönt... Imorgon blir det återhämtning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0