Träning..!

Söndag!
Vaknar mitt i natten och kan inte somna om, trevligt!
Sveper igenom nya klipp på youtube,
skönt att amerikanerna är aktiva när man själv borde sova.
Får för mig att en promenad i gryningen skulle sitta fint, tar på mig skorna och börjar vandra.
Kommer 100m så skaver fotknölen på högersidan, konstigt(?), tar mig en titt och ser att, jodå huden är avfläkt, förmodligen från min lilla cykeltur igår. Går hem tejpar och byter skor sen ut igen. Hem och ugglar lite och får för mig att köra ett pass med vikterna.

3-set:
Marklyft
Skivstångs-/Hantel-rodd
Biceps-/Hammer-curls
Liggande resning (ligger på mage och lyfter sig upp som en säl)

Nu blir det till att lägga sig i duschen och hoppas på att varmvattnet inte tar slut innan man orkar resa på sig igen.

Har nästan löst min Rubiks kub 5x. Tänkte köpa mig en 3x senare idag för att träna på!
Som om det skulle hjälpa.

Ha det!



Det blev ingen 3x-kub! Letade efter ett par finskor och fann några par som verkar lovliga. Dock verkar det som att mina fötter har krympt 3storlekar eller är det mode att ha 1dm extra tåutrymme? Vad ska det vara bra för?
Jag får väl strosa runt lite på stan och se om inte de kan hjälpa en förvirrad själ till snyggare fotskydd!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0